• ideal eş meslekleri

    2.
    bizim şirkette iki temizlik işçisi var (ahmet ve murat diyelim). çok temiz, dürüst, çalışkan arkadaşlar.

    ahmet üç kuruş daha rızıklanmak için öğlen arasında yakındaki başka bir şirketi temizlemeye gidiyor. ahmet bir gün bir neden dolayı oraya gidememiş ve murat'a "sen git, ben bugün gidemeyeceğim" demiş. murat da kabul etmiş.

    şirkettekiler murat'ın yaptığı temizliği daha çok beğenmiş ve "bundan sonra ahmet gelmesin, hep sen gel" demişler. murat da ahmet'e "kardeş bana böyle böyle dediler, ben kabul etmedim. ne hata yaptıysan git düzelt, rızkından olma" demiş. ahmet ertesi gün öğlen arasında o şirkete tekrar gitmiş ama şirkettekiler "sen gelme murat gelsin" demişler. ahmet, murat'a bunu söylemiş, murat da "kardeş sadece senin rızan olursa giderim, aksi takdirde ekmediğinden olmanı istemem" demiş. ahmet de "tamam, ben razıyım" demiş.

    evleneceğiniz erkekte meslek aramadan önce ahmet ve murat'taki gibi "adamlık" arayın. böyle adamlar gerekirse sırtında taş taşır yine de akşam çorbanızı kaynatır.

    ek ve edit: dün entry'yi yazdıktan sonra murat'a bu konuyla ilgili "nasıl gidiyor?" diye sordum. laf açıldı. oradan aldığı paranın bir kısmını ahmet'e veriyormuş. helal alın teri önemli dostlar.

    ve debe editi: mutlu topluma giden yol karılarınızı ve kızlarınızı sevmekten geçer. özellikle kız çocuklarınızı çok sevin ve mutlu olmaları için her şeyinizi vermeye hazır olun. ola ki ahmet ve murat gibi adamlarla evlenirler...

    nick : doctor jivago
    https://eksisozluk.com/entry/53648552

    ekşiden alıntıdır. beni çok etkilemişti sizlerle de paylaşmak istedim.
    5 ... gethere
  • kale3112

    392.
    dostluk mu? abartıp duygu sömürüsü yapma ve insanların gözünde "gethere" yi suçlu konuma getirmeye çalışma. hepsini toplasak toplam 4 sayfa mesajımız var ne dostluğundan bahsediyorsun. sözlük tanışlığı bu. dostluk bu olmaz.
    1 -7 ... gethere
  • kale3112

    386.
    napıyım biriktirdim bayadır.
    ay çok umurumdaydı kale. amım olsaydı benden değerlisi yoktu tabi. neyse.

    edit : gizli ya da açık hiçbir şekilde meriç olmadım. ispatlayan olursa siktir olup giderim sözlükten. peki sen de böyle diyebilir misin ?
    3 -3 ... gethere
  • kale3112

    384.
    • meriçlik : √
    • baş meriçlik : √
    • dengesizlik : √
    • kararsızlık : √
    • güven vermeme : √
    • samimiyetsizlik : √
    • bi dediği bi dediğini tutmamazlık : √
    • tükürdüğünü yalama : √

    test edildi, onaylandı √

    Boş beleşlik oranı...
    █████████████████ 100%

    beyin çalışma oranı...
    █ 0.6%

    Yazarlık kalitesi oranı...
    ██ 2%

    gereksizlik oranı...
    ████████████████ 95%

    Meriçlik katsayısı
    █████████████████ 100%

    Peşinen not : inkar edecek bir şey yok galiba? Meriç olmadığını kendisi hariç herkes biliyor. Kendisi de biliyor ama bilinsin istemiyor ve otomatik olarak meriç değilim diyor. Bu ve tibb sözlüğün baş meriçleridir. Amaçlarından birisi de ilgi çekmektir.

    Evet seninle aramız iyiydi. Arada bi muhabbetimiz oldu. Samimiyetsiz, meriç damgasını çoktaaan yapıştırmıştım ama ayıp olur, üzülür diye demek istemedim. Sözlüğü de bırakıyorsan tamamen bırak kardeşim. Yalama ettin.

    iş bu metin daha önceden hazırlandı. Pusuda bekliyordum. Son damla da geldiğine göre yapıştırıyorum.
    11 -11 ... gethere
  • fink nasıl atılır

    2.
    Fink konusunda kararsız kaldım ama Bir benzeri ise ping atmaktır.

    Cmd satırına girip

    Ping 192.168.2.1 -t (enter) yaparak ping atılabilir. Ping hedefi temsili yazılmıştır.
    1 ... gethere
  • meriç sen

    13.
    Düşünsenize kale, tibb ve diğer tüm meriçler falan kol kola grev yapıyolar aq.
    2 -1 ... gethere
  • bağırarak konuşmak

    38.
    Şüphesiz ki genellikle kürtlere has bir davranıştır.

    Topluca bir ortamdasınızdır. Telefon çalar ve kürt kişisi telefonu açar. Türkçe - kürtça harmanlanmış olarak Olaylar şu şekilde devam eder;

    (Betimleyiniz)

    - halooo
    - ula voy ommısına koyam ho
    - vıış hani bie ele demiştin maho
    - vallagh size güven olmaz ho
    - kırmance xe ksoalah
    - volah biji ho serçave
    - voy ommısına maho biji xi
    - biji amed ho vış öşex
    ... gethere
  • gökhan tevek

    10.
    Bu nasıl samimiyetsiz bir tip lan? Neyine gülüyorsunuz. Neden meşhur ettiniz bunu da aq? Güldür güldür, tolga çevik izleyen tayfa neler yapmaz ki. insanın bi gülme çıtası olmalı. Ulan hiç mi seviyeniz yok bu konuda?
    ... gethere
  • 14 ocak 2019 trump ın türkiye yi tehdit etmesi

    59.
    Erdoya nefretinizi biliyorum. Unutmayın ki o bizim cumhurbaşkanımız ve ülkemizi temsil ediyor. Dış ülkelerden ona yüklenilmesi otomatik olarak bize de yüklenilmesi demektir. Ona göre davranmak lazım.

    Şahsi görüşüm siklenmemesinden yana. O s-400 ler mutlaka alınmalı. Papazı da bufalo amı suratlı fetoşu da götlerine soksunlar. Ekonomimizin bu denli dalgalanmaması için de buglar fixlenmeli.
    3 ... gethere
  • hala daha hattım avea diyen çomar

    4.
    Aysel ve aria diyenler de vardır.
    ... gethere
  • haftanın gammazı olmak

    4.
    Genellikle 1,3 ayın en başarılı gammazı ve haftanın en çok gammazlayanı olarak en önlerdeki saflarımı koruyordum bir zamanlar. Uzunca bir süre de zirvede kaldım. Galiba ümidi kesmiş olacağım ki takmıyorum artık. Pek övünülecek bir şey yok.

    Edit: anlam kayması vs düzeltildi, hatalar düzeltildi çöpler dışarı çıkartıldı.
    1 ... gethere
  • prada

    49.
    Heh tam da bu “ayfon abi yoooo” tayfasının kafası işte. Sadece “markadan” ibaret. Kalite algısını fiyat ile bağdaştıran yazarları da görmemizi sağlamıştır ayrıca.

    Kendi ürünleri dedikleri telefon, bilgisayar olsa gerek. Bir telefon 3000 lira. Diğeri ise olan 5000 diyelim. Aralarında genellikle özelliklerine ve günceliğine göre fiyatları değişiyor. Ama kesinlikle doğru bulmuyorum bu fiyatları.
    Peki bu çantada ne var ki 13.000 edebiliyor bana bunun cevabını ver?

    Dipnot : trbysz.
    ... gethere
  • burcu güneş

    150.
    Bir an sagopa sandım lan.

    Bir sanatçı. Gercek sanatçı.
    ... gethere
  • prada

    47.
    prada

    Şunu pazarda 10 liraya sattıklarında eğer alırsanız en büyük orospu çocuğuyum. Almazsınız ne kadar boktan bir şey dersiniz eminim. Estetik olarak bok gibi. Sikmisim markasını da. Fiyata bak aq. Bazen harbiden gereksiz oluyorsunuz. Boş insansınız.
    ... gethere
  • 14 ocak 2019 dolar kuru

    3.
    Başladık yine aq dediğimdir.
    ... gethere
  • yemekteyiz uludag sozluk

    131.
    yemekteyiz uludag sozluk

    Uludağ sözlük yazarları tarafından düzenlenen ve hep birlikte denenerek yorumlar döşenilen, eleştirilen yarışmadır. Çoğu zaman zall ve kedisi de yemekleri deneyerek yorumlarını biz değerli yazarlara sunmaktadır.
    10 -1 ... gethere
  • yavru kedi

    205.
    (bkz: yenilmek istenen ama yenilemeyen şeyler).
    4 ... gethere
  • yemekteyiz uludag sozluk

    129.
    Benim gibi boğazına ve göbüşüne hakim olamayan yazarların uğramamasını tavsiye ettiğim başlıktır. Her seferinde girmiycem girmiycem diyorum ama kendimi başlığın içinde buluyorum...
    5 -1 ... gethere
  • kızla buluşacak yazara tavsiyeler

    22.
    Buluşma yerine yaklaşında telefondan arayın. Böylece kasılma, çekinme, heyecan yarıya iner.

    Kendiniz olun.
    3 ... gethere
  • hdp ile ittifak milli görevimiz

    4.
    hdp ile ittifak milli görevimiz
    4 -1 ... gethere
  • yeni şeyler getiriyorum